سلاام،ممنون كه هنوزسرميزنيد اماروبلاگ ميگه ميايدولي پيامي نميزاريددوستام ببخشيدكه اينجاانقدغمكده شده اميدوارم لحظاتتون ب خوشي واروم بگذره دلتنگ روزهاييم كه كنارهم بوديم وهواي هموعوض ميكرديم البته اونموقع هاهواهامث الان نبودعوض ميشد خوبيد؟شماكجامينويسين من ازتون باخبرشم تغييرات خوب رودرسال جديدبراتون ازخداميخوام


بازدید : 83
[ جمعه 17 اسفند 1397 ] [ 2:47 ] [ نویسنده : خانوم متفکر ] | نظرات (5)
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش
این نظر توسط الهه در تاریخ 1397/12/28 و 23:16 دقیقه ارسال شده است

مهدی خیلی خیلی چاخان میگفت خخخخخ آخرش نفهمیدم دانشگاه قبول شد نشد نمیدونم ولی درکل واقعا آدم خوبی بود و کلی کتاباشو داد به من دستش دردنکنه واقعا...
علی هم ایشالله خوشبخت شه دهنمون سرویس کرده بود خخخخ
وای سربازی خیلی بده انشالله امین هم زودتر بره خلاص شه
خودت چرا جایی نمیری سرکار؟ فروشگاه آنلاین خوب بخوای بزنی باید همه چیشو درنظر بگیری امنیتش محبوبیتش ک بقیه استقبال کنن بنظرت میگیره؟ بنظرمن برو سمت شبکه خیلیییی خوبه برای یه مرد... تو چن وقت دیگه میخوای زن بگیری برو سرکار تو بازار کار
انشالله ک همگی سال خوبی رو شروع کنین
پاسخ : سلام
باقسمت علي خيلي موافقم موندم كي زنش شده خدايي خخخ خدامنوببخش
سالت اروم خوش وخرم وتپل مپل
كنارخانوادت شادوسلامت باشي عزيز.

این نظر توسط رفیق تنهایی در تاریخ 1397/12/27 و 10:07 دقیقه ارسال شده است

هنگام شنا مثل یه دست و پاچلفتی به پا به مسیر دهن کوسه نیفتی
مهدی قم رو اگه میگی گاهی ی پیامی چیزی رد و بد میکردیم که یک سالی هست ازش خبر ندارم
علی ام عروسی کرد به تاریخ پیوست
امینم که دانشگاهش تموم شد کم کم ی چندماهه دیگه سربازه
منم که کوچیک همتون همه چیو تموم کردم دارم ی سری چیزا تست میکنم تا ی فروشگاه انلاین خوب بزنم
من دلم برای اون سال ها تنگ شده ولی گاهیم میگم کاش همونموقع به فکر میشدیم بلکه الان ی جایی رسیده بودیم که البته هیچوقت دیر نیست
و در اخر
الهه زودتر مدرکتو بگیر به کارگر ساده نیازمندیم بدوو کچل خخخخخخ
سال جدید و با عشق و حال آغاز کنین ، اول سال ی هدفگذاری عالی واسه 98 بکنین و شروع کنین به تلاش
موفق و پیروز ، بدرود
پاسخ : سلام داداش.به تاريخ پيوستوخوب اومدي خخ.
موفق باشين تووداداش امين.سلام برسون بهتره روحيه ش؟
الان قراربودبه كجابرسي كه نرسيدي داداش.جووني بچگي همه چي بايدباشه واتفاق بيفته.
سالت پيشاپيش مبارك كنارخانوادت خوش وسالم باشي

این نظر توسط الهه در تاریخ 1397/12/17 و 14:30 دقیقه ارسال شده است

عباس از مهدی چ خبر خخخخخخخ یهو یاد اون افتادم

این نظر توسط الهه در تاریخ 1397/12/17 و 14:29 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم خوبی؟ دختر کوچولوت خوبه؟ پیشاپیش سال نوت مباااارک انشالله ک سال خوبی داشته باشی انشالله سال پرپول و پر برکت و سلامتی و خوشی باشه واسه همه... من جایی فعالیت ندارم والا انقد درس فشار آورده روم ک فرصت نمیکنم درواقع دیگه حس و حالشو ندارم.
دلم واسه اون روزای بیکاریم ن تنگ شده همش پلاس بودیم تو چت روم خخخخخ چقد چرت و پرت می‌گفتیم حرص همو درمی‌آوریم خخخ
سلطان حرص درآوردن ک علی بود خخخخ عباس علی کجاس زن گرفت بالاخره
امین کجاس درچ حاله.... خودت خوبی عباس اون سایت آجیل پاجیلتو درس آدرسشو بده
من 22 ام عازم مشهدم این سومین باره تو یه سال قسمت شده برم مشهد جاتون خالی برای همتون دعا میکنم
یه قراری بذارین تو یه چت رومی باهم حرف بزنیم من مشتاقم بچه سوینو ببینم 😁
پاسخ : سلام عزيزم
توخوبي؟؟
ممنونم دخترم خانومي شده حرف ميزنه ب منم ميگه شلوغ نكناخخ
سال نوت پيشاپيش مبارك ممنون براارزوهاي خوبت.
خسته نباشي من نخوندم توادامه بده ازدستش ندي هيچوقت،.
هروقت ترامپ ادم شدداداش هم زن ميگيره خخخخ
منوواقعادعاكن
همه بچه هارولطفادعاكن ..زيارتت قبول
من فقط شبانت دارم هرجاقرارگذاشتين ب منم بگين خخ.دخترمم چشم

این نظر توسط الهه در تاریخ 1397/12/17 و 14:20 دقیقه ارسال شده است

سوین چرا آخه اینجوری شدی؟ ناراحت میشم میبینم یه دختر انقد نامیده از زندگی چرا سعی نمیکنی زندگیتو زیبا کنی... اتفاقای بد و مشکلات توی حتی بهترین رابطه ها و زندگی ها هم وجود داره آدم مگه چند بار به دنیا میاد ک زندگیشو تو غم و اندوه بگذرونه نکن این کارو با خودت. میدونی چقد روحیه تو روی بچت تاثیر میذاره؟ میدونی حتی خودتم نخوای بچت شبیه تو بشه اما تو ناخودآگاهش میمونه اونم از دید منفی به مسائل زندگیش نگاه میکنه.؟سال جدیدو با خوشی شروع کن با تغییر و تحول. خودتو سرگرم کن تنهایی و بیکاری باعث میشه آدم ذهنش جاهایی بره ک نباید بره.
پاسخ : چي بگويم والا.
من اونموقع هاهم مشكلات داشتم ولي مسووليت و...كمتربود
تنهابودم كاش ،دخترم هست
بضي وقتااحساس ميكنم دنياعدالتي نداره يكي درحسرت بچه يكي مث من بي لياقت.لياقتشوندارم
ممنونم بابت حرفات ،من سالم شروع نشده متحول شدم هيچي نگم بهتره
بگذريم
خوشحالم هنوزميتونم باهاتون حرف بزنم هم توهم داداش.
مراقب خودت باش هرجاكه هستي



.: Weblog Themes By BlackSkin :.