سلااااااام سلااام به عزيزام كه هنوزادرس خونه دلمودارن و لطف ميكنن دلخوشي من شدندكه نوشته هام ديده ميشن .دلم براتون حقيقتاتنگ ميشه واگرميشدچندسال ازعمرموبدم كه چندروزكنارشماهاباشم حتمااينكاروميكردم چقدردوست هاي خوبي دارم حالتون چطوره؟!اميدوارم لبتون خندون ودلتون پرازهدف باشه.باورتون ميشه ازاون شروشوروكلي بچگي اينهمه الان اينطورشده باشيم خودموميگم البته،سنگينه اتفاقاتيم.يادهمه دوستام هميشه بودم وهستم براي همتون ارزوي سالي خوب واروم وپرخيردارم الهه جان بابت همه چيزازت متشكرم داداش عباس واسه اين خونه وهمه برادريات ممنونم ازت،توگاهي ازبرادرتني م بيشترحالموميدونستي،سام عزيزتنهاانساني هستي كه توچشمم هرگزعوض نشدي كنارخانوادت درپناه خودخداباشي كه مهربان ترازخدانميشناسم. .دخترنازم پاره تنم درسته نميخوني ولي خداروچه ديدي تومعجزه خدايي توزندگي من ،توهمون دختري كه من ازبچگي براش لالايي ميخوندم تونميدوني چقدردليل بودن مني.قطعاتوتنهادليل من براي ادامه أين رَاه سختي.دوستت دارم وتازنده م برا ايندت وتربيتت تلاش ميكنم اميدوارم مهرمادري بهتري داشته باشم ازم ناراحت نشومن تمام چيزهايي كه نداشتمو براتوخواهم ساخت ازمهرگرفته تاتوان مقابله باسختي.دخترم خوشحالم لايق ديدن راه رفتنت خانوم شدنت رقصيدنت زبون ريختنت و...هستم خيلي ممنونم ك بي هواصدام ميكني مامان..ميگم جانم ميگي دوووست دارم دقيقابه همين طولاني اي خخ.هرباركه ميگي من خوشبختترين زن دنياموبه خودم ميگم ارزششوداشت كه به توبرسم. عزيزام دوستون دارم بچه هاي نيماروگويابراي همتون دعاگوييم وخوش باشيدسال تحويل يادهم باشيم وووو اينكه درخواستي ندارم جزاينكه اهنگ"زندگي كن بخند"ازاقاي رضاصادقي روگوش بديدممنونم وفعلابه خداميسپارمتون


بازدید : 170
[ چهارشنبه 29 اسفند 1397 ] [ 3:36 ] [ نویسنده : خانوم متفکر ] | نظرات (13)
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش
این نظر توسط الهه در تاریخ 1398/02/03 و 20:03 دقیقه ارسال شده است

عباس برای پروژه پایانی کاردانی چی تحویل دادی؟
یه نظر بده برا پایان نامم چی تحویل بدم وب سایت کلی تحویل دادن تکراریه یه چی جدید میخوان مثلا اپلیکیشن تحویل بدیم بازبان اندروید یا پیاده سازی باشه با پایتون یا جاوا و.... موندم چ کنم

این نظر توسط الهه خانوم در تاریخ 1398/01/31 و 1:24 دقیقه ارسال شده است

عباس خان کلاس گذاشت نیومد شکلک

این نظر توسط رفیق تنهایی در تاریخ 1398/01/30 و 13:40 دقیقه ارسال شده است

جای من خالی نبود؟!!!!!!
شرمنده پیامم خوندم نتونستم بیام
پاسخ : دشمنت شرمنده .اشكال نداره هرموقع تونسي بگوروزقبلش

این نظر توسط الهه در تاریخ 1398/01/28 و 15:51 دقیقه ارسال شده است

امشب منتظرتونم

این نظر توسط الهه در تاریخ 1398/01/28 و 1:34 دقیقه ارسال شده است

فردا ساعت یک و نیم شب توی چت رومی ک آدرسشو میدم باشیم
http://www.khalvatgap.ir
اسمم همون صحرا میذارم منتظرتون
پاسخ : دستت دردنكنه داداشم ببينه ايشالا
حتماميام

این نظر توسط الهه خانوم در تاریخ 1398/01/28 و 1:30 دقیقه ارسال شده است

سلاااااام ساعت یک و نیمه شبه کدوم روم بریم؟
پاسخ : اي واي ببخش ابجي
ديرسرزدم شرمندت بخاطرمن اذيت شدي

این نظر توسط رفیق تنهایی در تاریخ 1398/01/26 و 19:26 دقیقه ارسال شده است

سلام پیامو دیدم
هروقت خواستین بگین من میام
پاسخ : سلام داداش
نميدونم كه ابجي كي ميادوچه ساعتي.من ديروقت نت دارم فقط

این نظر توسط الهه خانوم در تاریخ 1398/01/25 و 14:42 دقیقه ارسال شده است

سلااااااااام خوبین خوشین سلامتین؟ بازم سال نوتون مبارک
بچه ها چهارشنبه یا پنجشنبه بریم یه چت رومی جایی باهم بحرفیم
تایمشو اوکی کنین خبر بدین همینجا
پاسخ : سلام عزيزم
مرسي توخوبي خواهر.
سال نوت به خوشي.
چهارشنبه وپنجشنبه ش فرقي نداره
فقط من ديرنت ميتونم بيام يني ساعت يك شب اينا.رومشم خودتون بگيدكه راحت باشه
اگه ديره وسختتونه اذيت نكنيدخودتونوجون من.
ايشالاداداش عباسم ببينه پيامو.

این نظر توسط رفیق تنهایی در تاریخ 1398/01/23 و 17:21 دقیقه ارسال شده است

قرار شد زیاد بیایم اینجا کلا یادتون رفت شکلکشکلک
پاسخ : اهوم خوش اومدي
همينكه خبرداريم ازهم خوبه همه مشكل دارن ديه ،انتظاري نيس

این نظر توسط رفیق تنهایی در تاریخ 1398/01/08 و 11:06 دقیقه ارسال شده است

صحرا بیا خ کارت دارم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
نوستالژی رو دوست داشتین خخخخ
پاسخ : خخخخ



.: Weblog Themes By BlackSkin :.