كاش ميشدحسرت هارادورريخت وبيخيال زندگي كرد قلبم پرازحرف وزبانم بسته س .خداياصداي من نميرسدتوكجاي زندگي من نبودي كه اين حال من است ازمن هيچ نمانده اين رافقط توميداني توميبيني تو قدرت تعميرقلب وروح مراداري امامن حتي توان اشك ريختن وتوضيح چيزي راندارم .هعي روزگار


بازدید : 94
[ یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 ] [ 1:29 ] [ نویسنده : خانوم متفکر ] | نظرات (3)
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش
این نظر توسط الهه در تاریخ 1398/03/10 و 23:02 دقیقه ارسال شده است

چ سوت و کور شکلکشکلک
پاسخ : اهوم ببخش ابجي

این نظر توسط رفیق تنهایی در تاریخ 1398/02/26 و 23:27 دقیقه ارسال شده است

سلام
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خداحافظ

این نظر توسط الهه در تاریخ 1398/02/25 و 1:15 دقیقه ارسال شده است

سلاااااااااااامممممممم. چطورین خوبین خوشین؟
سوین جون خوبی دخترخانومت خوبه؟ عباسقلی کجایی؟
من ک سختتتتت درگیر امتحانات میانترمم تحویل پروژه و ارائه و... خیلی خیلی روزای سختی در پیش دارم.... برام دعا کنید
پاسخ : سلام عزيزدلم
مرسي توخوبي خوشي.خوبه خداروشكر.توخوبي؟
ايشالابسلامتي پاس كني
ايشالاسختيازودتموم ميشه
مراقب خودت باش
مرسي ك مياي



.: Weblog Themes By BlackSkin :.