سلام خدامون..خداي ما،خوبي خوشحالي اون بالايي اون بالاهمه چي كوچيكن نه؟!من بقيه مشكلات ارزوها بديا دل ادما ...همه چي كوچيكه .دلم واسه توام تنگ شده توچي.توام بين اينهمه خوب دلت وأس منه بدتنگ ميشه.برااون دختركوچيك بادرداي بزرگ ،برادلم كه ارزوهاش شدحسرت ابديش.فداسرمون خدامون.وقتي ب صلاحم نيست وقتي قدرتشوندارم دنياتوبه هم بريزم وقتي من هنوزيه دختركوچولوام..چاره ي ديگه اي هم دارم؟!خداچرااينهمه ازت سوال دارم خدااينجاتنهاجاييه كه حرفام سانسورنميشن توزندگيمم سانسورم اين بودروياي اون دختركوچولو.ميدوني چراميگم اون ...اون خوب بودحالش بدبودبخاطردرداولي خودش بدنبود اون خوب همه روميخواست اون قلبش ازمحبت تندترميزداون برنامه داشت اون شاگردمودب مدرسه ونت بوداون دخترهمه چي من بوداونويادته؟!من همونم شبيه نيستيم ميدونم ولي همونه اين زن درمونده همونه.ازون بالاميبيني فرقمونو.تودلت برااون دخترتنگ نميشه خدامن پشت همه بودم وهمه عزيزام وقتي وقتش رسيدتنهام گذاشتن ..زدنم زمين.خدااون دختراين زن حالاشده ي مادر.يه مادرتنهاي خسته،يه مادردلشكسته ،يه مادرنااميدازبنده هات.اون دخترحالايه دخترداره .يه دخترمث گل.يه دختركه اشكاشوپاك ميكنه وميگه اشقال نداره فدابشم.الهي من فداي اون بشم.خداكمكم كن بخاطريه دختركوچولوي ديگه.يادمه يكي ازهمون عزيزام كه تنهام گذاشت ميگف ليوان كه بشكنه ديگه مثل قبل نميشه.من ديگه مثل قبل نميشم .دختركوچولوي گل منوببين اهاي خدا.منونبين اونوببين منونخواه اونوبخواه دلم پره دلم خونه كه جزمن كسيونداره كسي داشتنوكه ميفهمي يني تنهات نزارن زمينت نزنن دلتوخون نكنن تن وروحتوالوده نكنن.من نميتونم تنهاش بزارم كمكم كن دلموازدنيات ببرم ازهمه كسش ازهمه الكياش.كمك كن دخترمن ب ارزوهاش برسه كسيوداشته باشه وقبل همه توياورش باش...ممنونم ك ميخوني


بازدید : 145
[ یکشنبه 02 تیر 1398 ] [ 3:10 ] [ نویسنده : خانوم متفکر ] | نظرات (7)
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش
این نظر توسط رفیق تنهایی در تاریخ 1398/04/23 و 13:57 دقیقه ارسال شده است

الان که نگاه میکنم واقعا تو این یکی دوسال تو خصوصی چه کسایی گپ میزدم
باو من دوسالگی عمل قلب کردم
حافظتون و بردین فرمت کردین فکر کنم خخخ
شایدم من حافظه قویی دارم
اما الان که یادم اومد من فقط سنگ صبور بودم و درد دل گوش میدادم زیاد درد دل نمیکردم خخ

خانم پرستو نورصفر ی آمار بده ببینیم آقا داماد چیکارس چ شکلیه
پاسخ : دوسالگيتوكي به من گفتي؟؟؟
داداش ب من نگفتي
من يادم ميمونه چون الهه هم ي كم اذيت ميشديادمه
ولي تورونميدونستم
خداروشكرسالمي الان

اهوم

این نظر توسط رفیق تنهایی در تاریخ 1398/04/22 و 20:41 دقیقه ارسال شده است

سلام به هردوتاتون
الهه جه عجب به فکر ازدواج افتاادی یاد خواستگار های جنجالیت افتادم خخخخ
خیلی خوشحالم برات ان شالله که خوشبخت
اون داداشمونمم خدا رحم کنه داره بدبخت میشه خخخ
بنظرم به جایه جهیزیه وام بگیر پول تولدم جمع کن دماغتو عمل کن خخخخ
نه حالا بی شوخی تولدتم مبارکک
عروسیم دعوت کن تونستیم بیایم خیلی دلم میخواد شاه داماد و ببینم خخخخ
به امید روزی که هردوتون به جایگاهی که دوست دارین برسین
همین که میبینم یادت رفته من قلبمو عمل کردم خداروشکر میکنم خخخ بخاطر همین معاف کردم
ولی بی شوخی متاهل شدی یهو مثل سوین کات فور اوور نکنی مجازی رو بزاری کنار
ما هنوز بهت نیاز داریم
چقدر زیاد شد
توصیه دماغ و فراموش نکن خخخ

خیلی دوستون دارم بدرود
پاسخ : سلام داداش چه عجب سرزدي اينجادوتامهمون بيشترنداره ها.
اون داداشمون چشه؟!
قلبتوچراعمل كردي؟؟!
بهتري؟


داداش ببخش من ازدنيابي خبرم رسما

این نظر توسط الهه خانوم در تاریخ 1398/04/17 و 18:04 دقیقه ارسال شده است

سلااااااااام
من ک تا چن روز پیش منتظر نمراتم بودم من والا دو روز خونه مامانم اینا دو روز خونه مادر شوهرم خخخخخ
منم والا درگیر وام ازدواجم ضامن واجد شرایط ندارم فعلا درگیرم
یه ذره درگیر خرید جهیزیه خورد خورد دارم میگیرم خیلی همه چی گرونه
احتمالا یه چن روزی هم برم شمال پیش آبجیم
باید یه ذره رو پایان نامه هم کار کنم ولی فعلا زدم به بیخیالی
عزیزدلم هرکسی انقد درگیری داره تو زندگیش ک انتظارم ندارم ک تولد منو یادت بمونه این حرفو نزن
عباس هوووووووووو کجایی چ میکنی
پاسخ : سلام
نمراتت خوب بود.
چه عروس باانصافي خخ.خوش بگذره بهت
ايشالاجوربشه وامت.يارانه روميگفتن جاي ضامن قبول ميكنن كه.
واقعاگرونه همه چي.تنهانيستي البته منم بعدچندسال زندگي هنوزدارم جهيزيه ميخرم:/خخخ.
ايشالاپايان نامتم بخوبي پيش ببري
خوشحالم واست ك موفقي عزيزم
ممنون ك درك ميكني ولي دوستي بهونه ودليل برنميداره بايديادم ميموندازخودم خيلي بدم اومد
شماهاهميشه منوشرمنده كردين ازخيلي جهات
ازداداشم خبري نيست نميدونم چرا

این نظر توسط الهه خانوم در تاریخ 1398/04/14 و 23:26 دقیقه ارسال شده است

سلاااااااام. خوبین؟
تولدم مباررررررک شکلکشکلک تولدت مباااااااارک سوین جون البته پیشاپیش
تعطیلات چطوره؟
عباس معاف شدی؟ چرااااا!؟
پاسخ : سلام عزيزدلم
چرامن هرسال شرمنده تووداداش عباسم
واقعاكه .
تولدت مبارك باشه عزيزم
ايشالا١٢٠سال سالم وخوشبخت كنارهمسرت باشي
ببخش ك دوست بديم
بابت تبريكتم ممنونم
خيلي شرمندم ميكنين
تعطيلاتم رفتيم ب پدرمادرسرزديم وآمدبم گرمه وروزمرگي وقسط ونگم برات خخ
توچيكاراميكني

این نظر توسط رفیق تنهایی در تاریخ 1398/04/09 و 9:42 دقیقه ارسال شده است

دارم نگرانتون میشم خخخ
کم کم داریم میفتن تو این فاز غم و فاز سنگین

سربازیمو معاف کردم
سرباز فراری نشدم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ :
مباركت باشه

این نظر توسط الهه در تاریخ 1398/04/05 و 1:23 دقیقه ارسال شده است

نشد بشم
اون شازده اون مرد
که یروز میاد
با یه اسب قشنگ
میبرتت از این شهر بد
نشد که ماه
بتابه رو ما
بریم بیرون
از زیر این سایه ها
نشد بره از رو سرمون
این ابر سیاه
تو اگه بی من بهتری
ترجیه میدم بری
ولی قبل رفتنت
بیا دستامو بگیر
من قول میدم بهت
یه جا شاید بهشت
ما بازم باهمیم
نشد بدم
دنیامو برا خنده هات
نشد بیای
فرش کنم کوچرو برات
نشد زمین برقصه با ساز ما
نشد نری نبری قلبمو همرات
تو میری ولی شعر میشی
تو کتابم
یه رویای محال
توی خوابم
من لای ابرا دنبالت میگردم
تا شاید یه روز یه جا با بارون بیای بازم
پاسخ : زيبابود
اشكمودراورد

این نظر توسط الهه در تاریخ 1398/04/05 و 1:14 دقیقه ارسال شده است

پستات آدمو واقعا نگران میکنه شکلک
پاسخ : نگران نباش دعاكن اينجاي زندگيم زودتربگذره خواهرم



.: Weblog Themes By BlackSkin :.