سلام سوين ازحالت نميپرسم چون ازت خبردارم ازتونميپرسم ديگه.خيلي وقته ازت نميپرسم اومدم يجايي يه نوشته ازخودت داشته باشي براي يك نفركه شايدهيچوقت نخونه براي خودت كه شايديه روزاين ته مونده هارم فراموش كني وبپرسي من كي ميخواستم بشم يامن چ مسيري داشتم سوين يروزي فكرميكردي ازتومحكم تر نيست يروزبه معلم جغرافي قول دادي كاري كني زلزله روبشه زودترفهميدوجون ادمارونجات بدي براش ماه هاوشب هانقشه كشيدي يروزقلبت تندميزدبراي حس خوب.يروزازدست پختت كيف ميكردي يروزازنقش هايي ك ازخاك وگل درست ميكردي خوشحال بودي يروزتمام دنيات داشتن روزاي بي دغدغه بود يروزدفترچه اي ازپدرت داشتي كه توش برات ارزوي خوشبختي وموفقيت توتحصيل كرده بود يروزيه چيزايي رودوست داشتي يروزسوينودوس داشتي يروزميگفتي من مادرخوبي ميشم يروز.ميخواستي اگه دخترداشتي درداي سوينونكشه ............................................................... امروزسوين هيچكدوم اونارونداره وفردا... دلم دروغ چراعين سگ پشيمونم كه چراكارايي ك ميخواستم رونكردم چرافكرهمه روكردم جزخودم امروزدستاي من ميلرزه بِه خاطر به خاطرچي؟چي ارزششوداشت؟ارزوهات مردكه بقيه ناراحت نشن چراقانونووقتي زيرپات گذاشتي كه ديربود وامروزتمام حسرت وافسوسي ميدوني حقداري انقدتنهاباشي تلخي مث چاي تلخ .تلخي سوين يادم تورافراموش.....


بازدید : 147
[ شنبه 21 دی 1398 ] [ 3:14 ] [ نویسنده : خانوم متفکر ] | نظرات (6)
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش
این نظر توسط رفیق تنهایی در تاریخ 1398/12/21 و 9:30 دقیقه ارسال شده است

سلام من خوبم امینم خوبه میره سربازی
تو چطوری، با کرونا چه میکنی؟
پاسخ : سلام داداش ببخش دیرجواب دادم مشغول تمیزکردن خونه ومغازه بودم
به داداش سلام برسون بگویادشیم
نگران دخترمم رعایت میکنم براخودم مهم نیس یه حسی میگه میگیرم ونمیتونم دخترموببوسم کلی بوسش کردم این مدت

خوبی

این نظر توسط رفیق تنهایی در تاریخ 1398/12/01 و 16:56 دقیقه ارسال شده است

حالتون چطوررهههههههههههههههههههههههههههههه؟
خوبیننننننننننننن؟
پاسخ : سلام داداش
خوش اومدی
توخوبی؟مراقب خودت وخانوادت باش
ازالهه خبری نیست ایشالاحالش خوب باشه
چیکارمیکنید
امین چطوره

این نظر توسط رفیق تنهایی در تاریخ 1398/11/16 و 14:25 دقیقه ارسال شده است

زیاد سر میزنم ولی چیزی برای گفتن ندارم دوباره میرم
حالت چطوره خوب شدی؟
پاسخ : اهوم ولی دوسدارم ازحال شماهم بدونم عباس
سرشدم خوب نمیشم من
روزهای خوب عمرم خنده های ازته دلم باشماهابود

این نظر توسط رفیق تنهایی در تاریخ 1398/11/14 و 19:11 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : 😕😐🤨زحمت کشیدی داداش چن ماهه سرنزدی

این نظر توسط الهه در تاریخ 1398/11/13 و 6:58 دقیقه ارسال شده است

خوبم شکر خدا
درحال انجام پروژه پایانی ام باید اسفند ماه تحویل بدم بعدش فارغ التحصیل میشم.
تو خوبی دخترت خوبه؟
عباس کجایی؟؟؟
پاسخ : خداروشکر
ممنون ک ازخودتون بختم خبرمیدید
ایشالا،موفق باشی عزیزم
منم بخوبیتون خوبم دخترمم درحال شیطونی خوبه

این نظر توسط الهه در تاریخ 1398/11/01 و 14:10 دقیقه ارسال شده است

شکلک سلااااااااام
پاسخ : سلام عزیزدلم
خوش اومدی
خوبی تو
کجاهایی



.: Weblog Themes By BlackSkin :.