همه باخیلی ازاتفاقات واشتباهات بزرگ کنارمیایند موهایشان رابلندمیکنند،ارایش میکنند میخندند میبخشند زندگی میکنند... فقط عده ی بدبخت کمی هستند که بخاطرخریت دیگران ازخودشان انتقام میگرند موهایشان راکوتاه میکنند دیگررنگی عوض نمیکنه لب هاشون نمیبخشند اصلازندگی نمیکنند............... اینجانبودکجامینوشتم 😔😔😔🥺 کجاییدعزیزام عباس والهه ازخودتون خبرسلامتی بزاریدلطفا


بازدید : 172
[ شنبه 13 اردیبهشت 1399 ] [ 22:08 ] [ نویسنده : خانوم متفکر ] | نظرات (10)
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش
این نظر توسط الهه در تاریخ 1399/07/27 و 0:49 دقیقه ارسال شده است

آخه چرا جدا شی؟
پاسخ : دلیلش زیاده عزیزم

دیرم شده

فکرتودرگیرنکن

این نظر توسط الهه در تاریخ 1399/05/13 و 0:22 دقیقه ارسال شده است

سلااااااام بچه ها خوبین؟ من خوبم شکرخدا
عباس به پیجت سر زدم باریکلا چ پرانرژی و پرتلاش 👏
موفق باشی
سوین جون درچ حالی؟
پاسخ : سلام عزیزم
خوش اومدی
ببخش که دیربه دیرمیام وبلاگ

اره خداروشکرمشغوله
منم درحال جداشدن

این نظر توسط عباس درعلی در تاریخ 1399/03/25 و 11:04 دقیقه ارسال شده است

میام
نیستین
میرم
امیدوارم حال هردو خوب باشه
پیجم سربزنید تو اصفهان دورهمی میذارم خیلی باحاله
موفق باشین
پاسخ : ببخشید مشغول کارم دیروقت میام
حال دلت خوب 🍀

این نظر توسط الهه در تاریخ 1399/03/21 و 23:27 دقیقه ارسال شده است

ععع بسلامتی انشالله ک خوشبخت بشن و عشقشون پایدار باشه
ممنون ک فاتحه خوندی خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
پاسخ : ایشالا💙
خواهش میکنم عزیزدلم

این نظر توسط الهه در تاریخ 1399/03/15 و 16:44 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم خوبی؟ عباس چطوری؟
همسر و دختر کوچولوت خوبن؟
چه خبر بچه ها چیکار میکنید؟
من یه هفته شمال بودم پدربزرگم فوت شده براش یه فاتحه بخونید
تازگیا هم توی یه دفتر بیمه مشغول کار شدم
عباس تو در چ حالی؟ سرکار میری؟
از بچه های قدیمیمون چ خبر
پاسخ : سلام عزیزدل
خدابیامرزه پدربزرگتو
خوندم
خوبن همه
شماخوبین
خسته نباشی خداقوت دخترکاری
ازبچه های قدیم فقط میدونم احمدازدواج کرده

این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط الهه خانوم در تاریخ 1399/03/04 و 6:51 دقیقه ارسال شده است

سلاااااااام
پاسخ : سلام 💙

این نظر توسط عباس درعلی در تاریخ 1399/02/26 و 13:00 دقیقه ارسال شده است

اخ اخ اخ ببخشید فراموش کردم بزارم
https://www.instagram.com/abbas.dorali/
@abbas.dorali
با الهه بیاین تا اینستاگرامم مثل چت روم به شخم بدیم ححح یادش بخیر
یک سایت هست که میتونی بری ظاهر سایت هارو در گذشته ببینی چطور بودن
بعد دیروز رفتم نیمار چت و سایت های خودم و دیدم انقدر دلم تنگ شده بووود کههه
ب هرحال امیدوارم خوش و خرم باشیننن
پی نوشت به الهه : قرار بود شرکت بزنی استخداممون کنی الان داری کهنه میشوری شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
عععیییی خدااااااا
بیاین ببینید چقدر قیافم فرق کرده خخخ فقط اگه به لهجم گیر بدین میکشمتون
نمار روزه هاتوننم قبول باشه اینستاگرام پی ام بدین فعلا
پاسخ : سلام داداش ممنون برای ادرس

این نظر توسط عباس درعلی در تاریخ 1399/02/24 و 10:45 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزانم خخ
حالت چطوره ابجی بزرگه خوبی
من خوبم خداروشکر امیدوارم توام خوب باشی
دلمون واسه دختر کوچولوت تنگ شده ی سلام و ماچی از طرف من بکن، خیلی دوست داشتنی بود اگه شد یکبار عکسشو بزار یکم دلمون باز شه
الان که دقت کردم هرسری کع میام میگم دارم این کار و میکنم پیجم سر بزنید خخخخ
ولی الان آموزش اینستاگرام میدم، تولید محتوا و فروش و...
اگه دوست داشتی ببینیم بیا یک سر ویدیو هامو ببین از خودم ویدیو میذارم جدیدا انیمیشن هم درست میکنم میذارم
اگه من نیومدم اینجا تو و الهه بیاین اونجا
مراقب خودت و خانواده باش تو این کروناییی
بدرود عزیزم
پاسخ : سلام داداش خوش اومدی
ادرس پیجتم میذاشتی خب 🥴🥴🥴
روبراهی
عکسم چشم اینجانه هرجاالهه وشمارودیدم میفرستم
لطف داری
دلتنگتونم

این نظر توسط الهه خانوم در تاریخ 1399/02/22 و 10:44 دقیقه ارسال شده است

سلاااااااام عزیزم خوبی؟ من یه مدتی به شدت سرم شلوغه. کل خانواده میرن سرکار و من در حال خونه داری ام. تو در چ حالی حالت خوبه؟
پاسخ : سلام عزیزدلم
خوش اومدی
ممنون که سرزدی خوبی دختر
سلامتین خداروشکر
خونه داری سخته خخ
خسته نباشی
ممنون برای ایدی ،فیلترشکنم درست بشه مزاحمت میشم تلگرام 🌹🌹🌹



.: Weblog Themes By BlackSkin :.